نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 38 )

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 38 )

به نقل از روزنامه گاتزادلا اسپرت یوونتوس پس از پوگبا اینبار به دنبال به خدمت گیری کوندوبیا میباشد . این دو بازیکن که چندی پیش با تیم ملی فرانسه در جام جهانی زیر 20 ساله های جهان در کشور ترکیه قهرمان جهان شده اند اینبار شاید در تیم دیگری همچون یوونتوس هم بازی گردند .

کاندوبیا 20 ساله همانند پوگبا هافبک میانی میباشد و هم اکنون در تیم سویا مشغول به بازی است و سویا حاضر است با میلغی 18 میلیون یورویی وی را به تیم دیگری واگذار کند . یوونتوسی ها که از مدت ها پیش برای به خدمت گیری وی تلاش خود را آغاز کرده بودند اما به دلیل مسائل مالی نتوانستند وی را خریداری کنند اینبار قصد دارند برای جلوگیری از فشارهای مالی دست به فروش مارونه که مورد علاقه تیم های پارما و فیورنتینا و اودینزه است بزند تا بتواند برای خرید کوندوبیا دست به کار گردد.

روزنامه اسکای اسپرت ایتالیا در گزارشی عنوان کرده است که باشگاه های لیگ برتری همچنان به دنبال کوالیارلا میباشند . پس از آنکه فابیئ در لیست فروش یووه قرار گرفت چندین باشگاه برای خرید وی اقدام کرده اما یوونتوس به نحوی با قیمت های پیشنهادی این تیم ها مخالفت کرده است .

چندی پیش نیز باشگاه نوریچ و ساوتهمپتون نیز پیشنهاد هایی برای این بازیکن ارائه کرده و هردو رد شده و همچنین باشگاه الغرافه نیز درخواست خرید وی را داده بود که کواریلا با این انتقال مخالفت کرده و گفته قصد دارم همچنان در سطح اول فوتبال دنیا بمانم .

کوالیارلا که در 79 بازی برای یووه 26 گل به ثمر رسانده اینبار پیشنهاد وستهم را پیش روی خود میبیند و شاید سران یووه با این انتقال موافقت کنند اما یوونتوسی ها همواره علاقه مند به فروش دائمی و پول نقد میباشند برای ادامه فعالیت بهتر در بازار نقل و انتقالات .پیشنهاد وست هم خرید به صورت قرضی و دائمی کردن آن برای فصل آینده است .

باشگاه رم ایتالیا در پی جایگزینی برای اسوالدو میباشد که بتواند بعد از فروش وی مشکلی در بازی های این فصل سری آ نداشته باشد و به نظر ماتری یکی از گزینه های مد نظر رم میباشد

مشتری جدید برای الکساندرو کلارف . به نقل از دیلی میل باشگاه اورتون انگلیس بعد از اینکه متوجه شد کلارف علاقه ای به حضور در سیتی ندارد وارد رقابت با یووه برای به خدمت گیری این بازیکن کناری شده است

باشگاه یوونتوس که مدت هاست از نبود سرعت در خط هافبک خود رنج میبرد اینبار قصد دارد برای خرید بیابیانی اقدام کند ولی اولویت اول یوونتوس فروش ماتری که مورد علاقه باشگاه های رم و میلان و ناپلی و همچنین فروش کوالیارلا که به الغرافه و وست هم پیشنهاد های مناسبی برای او ارائه داده اند است .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: